Miele S 290

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S 290 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

bertp 27-12-2008
Geschreven voor: Miele S 290

Net de Miele 290 gekocht in een super-aanbieding. Na het uitpakken en vastpakken voel je al de Miele-kwaliteit. Het is een welliswaar zwaardere machine, maar de degelijkheid straalt ervan af. Miele geeft voor de 290 1600 Watt aan. De machine zuigt heel veel beter dan de Siemens en de Philips die allebij na 1 jaar gebruik de geest gaven. Daarbij is hij eigenlijk superstil. Natuurlijk is het model niet bepaald futuristisch, maar moet een stofzuiger niet gewoon goed doen waar hij voor aangeschaft is? Geeft echt vertrouwen na die gammele gegoten plastic omhulsels van andere A-merken.

Jack van Dam 12-11-2008
Geschreven voor: Miele S 290

Ik heb de site van kieskeurig gebruikt en heb na de positieve reacties over de Miele S290 stofzuiger deze aangeschaft. Wat een wereld van verschil met de vorige stofzuiger die ik gehad heb. Heb een paar keer voordelige stofzuigers gekocht van Bestron en HE maar al snel bleek goedkoop is duurkoop. Deze Miele zuigt beduidend beter heeft een langs snoer 7m i.p.v. 4m en ook de slang en zuigbuizen zijn langer bij die goedkope stofzuigers waardoor je niet zo krom staat met stofzuigen. Ook is de Miele erg stil! en de zuigkracht is super, lijkt dat hij veel meer effectieve zuigkracht heeft dan die goedkope stofzuiger. Mijn vorige stofzuiger bestron zakloos was een drama, ondanks de opgegeven watt 1850w stukke minder zuigvermogen. En het filter zat heel snel dicht waardoor hij snel zijn zuigkracht verloor. ook de huplstukken zitten stevig vast bij de Miele, laten niet los tijdens het stofzuigen.De parkeerstand voor de buizen met slang is ook heel handig. De Miele is ook erg licht ondanks oudbolige model. Heeft eennadeel, de pisoolgreep dit vast aan de bovenste zuigbuis, das jammer.

Martin1967 14-04-2007
Geschreven voor: Miele S 290

prima stofzuiger, volgt goed, ergonomisch doordacht. Lang snoer. Hulpstukken handig opgeborgen. Instelbare zuigkracht.

roozendaal 08-03-2007
Geschreven voor: Miele S 290

goeie kwaliteit. degelijk zuigkracht prima. een stozuiger voor een redelijke pijs. goeie aanschaf.

PastaJack 18-09-2004
Geschreven voor: Miele S 290

heel goeie stofzuiger,veel stiller en lichter dan mijn vorige,dat was ongeveer
hetzelfde type.
heel goede prijs kwaliteit verhouding.
ook de stofzakken gaan veel langer mee.
een echte aanrader !
met 2 jaar garantie.

Frank45 26-02-2004
Geschreven voor: Miele S 290

Goede zuigkracht. Geeft na een tijd wel problemen met de 3 wendbare wieltjes.
De 2 achterste schuiven over de vloer. Ze draaien niet vlot mee mee waardoor
de stofzuiger moelijk te gebruiken is. Heb ze al een paar keer met teflon-spray
ingespoten, dit helpt enkele weken. Hebben ook een (10 jaar oude) Phillips met
2 vaste achterwielen. Deze geeft veel minder problemen.

Laurien 24-02-2004
Geschreven voor: Miele S 290

Ik vind het een prima stofzuiger. Hij is donkergroen. Hij zuigt perfect, is
zeer wendbaar, lang snoer en slang dus grote reikweidte en hij maakt weinig
geluid. Ik heb nu achtereenvolgens een philips, een bosch en een siemens
stofzuiger gehad, allemaal snel kapot, dus nu moest het maar eens een Miele
worden. En voor dat geld ...